BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 17 mars 2009

Skutteliskutt!

Tisdag hela dan...Var took trött i morse, ville dra täcket över huvudet! Men icke hoppade upp satt på hög musik(inte så grannarna vaknade)..skuttade in i duschen..kokade värsta gröten..läste igenom min vetenskapliga artikel..surfade till frullen!Sedan ut och fasen vad sköönt det var ute! Idag fick jag till o med vänta in Jannini(brukar vara tvärt om:))... Var inte så mkt förändringar på praktiken ,"min" klient var kvar..vill inte sluta nu när man börjar "känna" klinenterna..vill vara med hela förloppet och se hur det går för dem! Vi har snart haft våra fem veckor..denna vecka och halva nästa sedan var denna praktik period över..:( Tiden bra springer iväg..!


Var upp på jobbet och skrev mitt sommar schema..snart är det sommar..underbart=)

PÅ schema raden stod MALIN GS..var såå konstigt att se min darlings namn på mitt jobb men Ohh såå kul det kommer bli=)vilken toppen sommar!!!Vi två i en liten, liten, liten lgh..med dock så trevligt!




- Du botade mitt Hjärta..och mitt liv..!!

0 kommentarer: