BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 29 mars 2009

Flytteliflytt, Flytt...

Har idag flyttat åt LillMomma hela dagen, från Flata till Lit så nu kommer hon bo brevid indalsälven..mys sommar blir det hos momma iår=) Mys dag har det varit ja och Nomi har "snurrat", dansat, gosat..Älskade unge!! Det var Ja, Peter, Nina, Nomi, Peo, Pontus, Mamma, Åke och Momma varit roligt trotts att alla vi är rätt trötta på allt flyttande..då alla vi just har flyttat..men nu kanske vi kan bo kvar ett tag:P...

Jag hann med en fika på Simon med Mali, Jessican och Anna..ROLIGT!! Fick även en tur till DOLLAR med Mali och Tim där jag som vanligt fyndade lite:D
Skulle på middag hos Jenny o Marcus m. barn ,har längtat heela helgen men gick inte så fort som jag trodde...Så kl 21.00 var jag hos Jenny...LillA hade tydligen väntat på Natta men när jag kom hade han somnat i sin sackosäck framför tv:n...lilla fis...LillA är min lilla ögonsten det!:)

Veckan är ju snart slut men här är mitt horoskop denna vecka..Klockren, bäst och skit kul:D.....
Skorpionen: Månen står i ascendent med Jupiter den här veckan och du ramlar över diskmaskinen i köket och blir spetsad av besticken. Hade de där besticken varit rena hade du sluppit få infektion. Nu står det i din dossier: “Dog av matförgiftning”. Är inte det jävligt lattjo ändå? Att dödsorsaken inte var att du spetsades av besticken, utan att det fanns bakterie-jävlar på dem. E-koli eller nån sån skit.

0 kommentarer: