BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 mars 2009

Fineste damen...

Ikväll har jag varit på bio med mamma o Jenny.. "Män som hatar kvinnor"..Den var rörade..rikigt bra måste jag säga.. berörde ilska, glädje, sorg och ledsamhet.. Får man gråta på bio?

Jenny o Jag gick senare på The rock och tog en öl.. Jag beställde en Miller... kille i baren..hmm vad är det fär något? haha jaa det var hans första dag men jag menar en Miller..?? Sen kom Zandra och med jenny o zandras vän Tommy! Tittade in på innefickan men mkt lugnt så jaa det blev plaza..VIP- zandra hade fixat:P haha...ohh

- du är den finaste damen här ikväll... Jenny ville sjunka under jorden.. Nattan som är världens räddare i nöden ställer alltid upp .. Jenny höll på att avlida där hon stod=) Hihi...
Dansade med en karl som hade tycke för samma kön..vilket Zandra upptäckte lite senare..Ja vad säger man!?

Spola tillbaka tiden eller fram..??konstigt ..

Jobb i morgon kväll 14-21.30

1 kommentarer:

jenny sa...

men åh det där hade jag ju lyckats glömt!!!