BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 25 mars 2009

Döm inte människor du inte känner

Gjorde sista dagen på min praktik idag, Frösö-LVM. Har varit jätte bra tycker jag..På något vis brinner mitt hjärta för dessa klienter..Så någon gång i framtiden hoppas jag få jobba inom missbruksvården. Det finns alltid hopp, möt människan där den befinner sig!
-Döm inte människor du inte känner!!!

I morgon är det skola på eftermiddagen, redovisning av arbetet vi skrivit under vår praktik period..Fredag jobbar ja..skall bli såå kul då ja skall vara på min älsklings avd=)

Ikväll är det Tv för hela slanten som gäller..skall även inhandla en stor godis påse..mumms!!


Mitt framför mig stod du.. Stoppa inte huvudet i sanden, våga möta verkligheten..Glöm inte bort..det får man inte göra..jobba med dig själv det är otroligt viktigt för att livet skall kunna gå vidare! Verkligheten kommer att komma ikapp dig för eller senare..om inte idag så lovar jag att den kommer!

0 kommentarer: