BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18 mars 2009

Livs kvalitet!










Snart har jag helg..om ca 12 timmar...ahh vilken vecka:D har dock omtenta på lördag..hmm undrar hur det kommer gå..?!




Talade med mitt hjärta igår..ohh huu vad jag saknar dig och er... Men ser ut som om jag o Jocke kommer ned i vår..sen kommer vi ses i påsk..vilken super påsk..Nu har jag bestämmt mig, jag åker hem! Pappa o Helena har lovat mig äggtoddy till frukost, lunch o middag när jag kommer:P hahah..

FJÄLL, Skoter körning/åkning, Pimpel, sool, korv grillning, kolbulle, klämmackor, punch, choklad, gammla vänner, dans och familje mys på fjället:) Och LYNN goos=) Kan det bli bättre...?






Har upplevt en musik-orgasm!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gud så mysigt det låter! :D Å musiken funkar! Kanoners! :) Hoppas allt e bra med dej vännen!
Puss o Kraaaaam!

Natta sa...

Ohh ja vackert, vackert:D Joo livet rullar på, men allt känns bra..!Pusssselipusss

Anonym sa...

Låter som en fantastisk påsk! Precis som min:) Kraam