BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12 mars 2009

Grönt hår?

Jag är tillbaka...!!!!Efter ett låång uppehåll av bloggandet...katten bet sönder kabeln till modemet..:S ahhh...

Har flyttat in i lgh på Fornborgen, stor skilland från en 3:a till en 1:a men nu börjar jag trivas rätt bra..Väntar dock på min säng..har sovit i min soffa i två veckor nu..fast tur ja har en skön soffa=)

Var hos Veronica igår och mixtrade med mitt hår..haha Veronica var skräckslagen..tänk om det blir grönt=) ???men det blev det ju självklart inte..Tack min fina vän för ännu en lyckad gång=)

Mali du är inte äcklig du är BÄST!!! Mali i alla tider! daabbaddaabbaa DA dabadaadabbbaa DA.. infinity...hahah...maliii är bäst i alla tider....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är min nathalie i alla tider :)