BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 mars 2009

Flopp..



Jaa advokaten ringde mig nyss..han tyckte inte att jag behövde jurist hjälp utan kunda fixa detta själv...Vilken lättnad och lite kvar i plånboken:D Vill igentligen inte men går inte på något annat vis.. älskar ju mitt dröm ställe..Allt som jag gjort där..:S Så tråkigt att tårar vill rinna!!Men det går fler tåg och livet har bara börjat...


Undrar bara vad jag skall göra på min fritid..Jag älskar att måla, tapetsera och fixa ute..!Får glida runt i flippflopp och äta glass och dricka drinkar i sommar i stället..Ohh just kanske måste jobba lite..=)




I aug kommer det nog bli en sista minuten vart som..bara jag får komma bort och ut i världen..Lite miljöombyte tack! Sen den 31 aug drar termin 6 igång och då är jag nästan klar ssk..... om jag nu klarar LM-tentan:S




Fick höra hemskheter igår...Finns så mkt konstiga typer ute..Kanske bör låsa in sig!?Igentligen skall man inte tala med okända människor och det forstår man när man hör sånt hemskt!...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad har du hört? :/

Natta sa...

Finns många gaalna karlar...:S
Borde träna lite självförsvar kanske..