BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 1 mars 2009

Några järn...

skall förkorta gårdagen..

Kliver upp 05.15, jag o Malin drar på jobbet 06.00..Sjukt mkt på jobbet hinner inte ens ta lunch och måste jobba över.. Blir däremot hämtat precis utanför entren, privat chaufför ;-D..ollala
Åker senare till Elina som planerat.. jag håller en speciell kurs..Som jag tydligen instruerat Elina för många år sedan..haha jag??!:D...Men denna gång var det Malin som skulle instrueras..ahahaa
Åker ut dansar gärnet.. ibland blir inte alla kväller som de brukar=) behöver jag säga mer??Näee just det!

Ringde Mali och gjorde min kärleksförklaring till låten Infinity..

Kl 0400 tack o god natt ;)

Tillfredställelse eller hur blev det?...:D
- Lägg dig ned och håll käften..
- Va, nu??
- Ligg.....

2 kommentarer:

jenny sa...

Tack för idag min underbara vän!!!!

Anonym sa...

dubidubiduu Hey. dubidubiduu Hey.
Vad skulle jag göra utan min nathalie.. i all tider. :P