BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 mars 2009

Lite roar skolbarnen:D

Igår fick jag besök av min Malii i alla tider=) Middag, vin, babbel, spana på kort från old times.haha vilken party pingla!
Mali hade inte satt pvk på handen såå ja då är det klart man ställer upp..drar fram lite grjeor från mitt lilla ssk förråd sitter vid mitt köksbord och känner oss som två rikigta töntar fast lite roar ju skolbarnen..Mali var jätte duktig, den blivande barnmorskan:D

En dag kvar till LM-tentan ohh hur skall detta gå :S ....jajaa... vad gör det om hundra år..?!?
Ikväll blir det plugga av..sen upp i morgon lördag åka till G33? skriva tenta så pennan glöder..
kvällen myselipyyss pyss..söndag jobb!


Igår fick jag höra att jag var en j'vla fi''a..man blir såå glad av såna vackra ord.. men som tjej så jaa..jag har ju en så då är jag ju en också...haha


Tingeliingtingeliing betyder jaaa ingenting..ehh lägg av..:D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fitta!! Nu är du blå på handen också.. det är ditt fel.
Barnsligt gott. Det trodde jag inte.