BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 20 december 2008

Hej hej, hemskt mycket hej!

Lördag och bara 4 dagar kvar till julafton!

I morse kom min bror till ö-sund från Danmark där han bor och studerar mera glaskonst! Kul att ses när man inte setts sedan i aug.

Idag består min dag av pluggande, "lilla julafton", förmodligen en sväng till Sofia=)

Och hjärtat kommer hem ikväll, blir skönt är så många dagar sedan nu..Sedan talar man inte åså ofta då det kostar så mycket pengar att ringa till norge, men skall skaffa skype och hoppas det funkar bra! Kan då även tala med Jocke i Danmark!

Har gjort inlagd skånsk sill, och jag hoppas den blir god och ätlig..Hmm "det vikigtaste" på jubordet uttryckte svärmor :S Men har ju alldrig gjort sill förr så lite överseende hoppas jag!=)


Någon som har något tips till jilbordet som inte är så svårt att göra?

Susanne och jag på mustasch middagen! Mys att Susanne blir med i jul..hennes tryfflar är inte att leka med:P

0 kommentarer: