BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 januari 2009

Barn, Barn och barn ja och barn!

Hej hej hemskt mycket hej! ojj oj nu var det länge sedan jag bloggade. Har varit fullt upp!
Julen firade vi hos Martins föräldrar och alla var där, så mysigt! Var uppe i 6 dagar då vi hann med skoter turer, god mat, hemvändar kväll. Sedan åkte vi hem till lgh och tog det lungt innan det bar iväg upp till SAxnäs för att fira in det nya året med några goda vänner!Kom hem från saxnäs torsdagen då åkte vi hem och packade om och duschade slängde oss i bilen och åkte till stugan, väl framme undrade vi båda varför var vi inte i vårt paradis? Mys. trotts allt åkande fick vi ändå 5 dagar i stugan med så vilken jul/nyårs helg. Tidigare år har jag alltid jobbat, 6 år har jag jobbat! detta år var jag helt ledig förutom en massa plugg om obstetrik, pediatrik och psykiatri!=)
Denna kurs är nog den roligaste kursen som jag läst..såå kul och inspirerade, men en mkt farlig kurs då man få barn längtan. Just det!=) Mitt i denna underbara kurs talar jag med en vän grån gymnasiet som skall bli mamma i Juli..åhh så kul. Idag berättade en i min nuvarande klass att hon skall bli mamma i juli..vad kul att det kommer en massa barn!

Kanske kommer det en I eller en I hos de närmsta=) hihi....

Just ja fyndade i loppis idag också! Skall ta kort på det till helgen och bjuda er på=)
Nu skall jag plugga lite..

Kanske man skall köpa en vagga?

2 kommentarer:

jenny sa...

haha du är rolig du och jag lite trögtänkt!

Unknown sa...

Hmmmm säger jag ;) puss på dej och kan vi ses nån dag eller?! va ju alldeles för längesen!!