BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 januari 2009

Utmanad av Sofia!

4 av Mina favoritprogram på TV
1. Desperate Housewises
2. Grey´s Anatomy
3. City akuten
4. Du blir vad du äter

4 saker jag gjorde igår
1. Pluggade
2. Gick på stan och råkade handla lite=)
3. Städade
4. Och fortsatte att plugga

4 saker jag längtar till
1. Hemlis =)
2. Klar Ssk
3. Sommar i stugan
4. Resa någonstans

4 Favoritrestauranger
1. Sammurai
2. Brunkullan
3. Buffe resturang i stockholm
4. Mark Twain, har inte varit efter de öppnat nytt!

4 saker på min önskelista
1. Att jag kommer göra ett bra jobb som ssk
2. Renovera kök i stuga
3. En egen skoter
4. Att boden målar sig själv.

4 personer som jag utmanar
1. Jenny
2. Malin
3. Linda P
4. Sopihe

1 kommentarer:

Unknown sa...

Utmaningen antagen! :)