BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 18 januari 2009

Helgen/målning!

Fredag började med att jag tentade av Pop kursen, kändes hmm ja jag vet inte!

Sen blev det sushi på Sammuri med Jenny o Mali. Mali hade inte ätit det förr så det var kul, tror det var ok eller?=)

Sedan sprang vi runt på loppis.

Martin och jag åkte till stugan, jag hade inhandlat massa färg=)

Helgen har bestått av måla kök, ätit, måla kök, sovit, målat, ätit frukost, målat, vart ut med skotern, målat, ätit, målat, måla måla måla måla.. haha ja just ja, jag har typ målat hela tiden!



Lördag o söndag har vi varit ute med skoter och grillat o stekt kol bulle.mumms!=)



Vita köksluckor i stället för blå..


Var Tvungen att ta ett kort för att visa vår fina nya spis!Den gamla var säkert från 1800-talet!!


Bilen nedan visar luckorna som är från mat/tv rummet!


Gammspisen i köket!

Nu skall jag äta ost, kex och chips med Bubbi!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh va fint det blev! I like white :) kram

Unknown sa...

Det blir kanonfint ju! :) Kul!