BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 25 januari 2009

Långa dagar.


Vaknade med ont i hals nästan igen röst..huu vill inte bli sjuk..!!!praktik, tenta, uppsatts o muntlig redovisning..mkt nu!

Sitter här hemma helt ensam, Martin är på kurs hela helgen så det är så tomt!

Får i alla fall mkt gjort har strukturerat upp den muntliga redovisningen.. Sen pluggat lite läkemedelsräkning.. Har den sista lm tentan, slutet närmar sig och jag skall snart kunna allt detta Utan att göra fel??:S Tänk om jag blir av med min legitimation, fasen vad hemskt!


Som ni vet gör jag min praktik i Bräcke, åker kl 0600 på morgonen och är inte hemma fören ca 1830 så det blir långa dagar! Inte så uppmuntrande.. men denna vecka skall jag bo i stugan, för orkar inte åka så mkt sedan blir det dyrt.. snart redan bränt mina 300 kr som jag fyllde busskortet på .. huu:(

Haha ja bo i stugan utan någon bil, tv kanaler och inget internet, samt inga grannar. Så ni får gärna komma och hälsa på mig någon kväll till veckan! Ja vilken toppen idé=)

Bilden är från i sommar när vi byter tak o målar om! full rulle=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå superbra för dig, du är så duktig och ambitiös!
krya på dig!

Anonym sa...

ful stuga. ;)