BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 10 december 2008

Ledighet=)

Igår hade vi redovisning och avslutade kursen Ledarskap och organisation. Lämnade även in min B-uppsats med 10 st vetenskapliga artiklar..huu många timmar och dagar ligger bakom denna rapport nu! Den nya kursen börjar på måndag vilket då betyder att jag är ledig!, joo LEDIG!!! Fantastiskt skönt måste jag säga!=)


Snart jul.. tiden går så fort! Helgerna har bara sprungit iväg. Julafton kommer vi tillbringa hos mina kära svärföräldrar, då det iår blir fullt hus 12 st =mys!! Juldagen tillbringar vi hos min far länge sedan jag var där! Annandagen tror jag vist det var hemvändar, har jag fel? Någon som vet hur Gäddedes annanadag ser ut ?- Saga, hotellet?


Nyår ser jag framemot, vi kommer att bege oss till Saxnäs för att fira in det nya året med goa vänner! som vanligt kommer jag sakna vissa...synd!!




(Bilden lånad från http://www.saxnas.se/).



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är underbart att vara LEDIG!!

Unknown sa...

Bra jobbat tjejen! Njut av ledigheten nu. Hoppas vi ses snart, kramis!