BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 19 december 2008

Arg!

Arg!! Jag känner mig så arg!
vilken frustration när man gång på gång fostrar men det händer inget! Ständigt dåligt samvete för den lille.. Jag hinner inte med mitt.. Vart tog husse vägen? ahh har känt mig på så dåligt humör i två veckor, då jag inte hinner med Grimm, hinner inte med mitt eget..Det gör mig frustrad och arg.. Men nu skall Martin ta med honom för det är ju faktiskt mest hans hund. Jakt hunden som var så vikigt!
Älskade Grimm..!
Han är väldigt duktig, kan sitta innan mat, och får inte äta innan varsegod.
Han sitter innan han får gå ut, jag först sedan varsegod til att komma ut.
Han är rumms ren kan dock ibland hända små kiss olycker om matte varit borta förlänge men det är inte hans fel!
Han kan vacker tass!
När man är ute och går säger jag åt honom att sitta sedan går jag, han måste sitta tills jag sagt kom!=)
Han kan ligg.
Han lyssar om jag tycker han leker förhårt med kissen.
MEN han vaktar inne och skäller och morrar om någon granne går i sin dörr..Han skäller på folk ute på gården..och det går fasen inte bort...blir tokig! Jag vet att han är liten och mycket duktig men ändå! Tänk om han blir ett monster!?
Detta tar upp mycket av min tid,,hihi well well nu har jag fått vädra ut lite=)

0 kommentarer: