BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 14 december 2008

Tredje andvent!

Vilken morgon, sovit till halv elva och sitter nu här och fikar istället för frukost!=) Satsar på lunch innan jag skall iväg och jobba igen!
Igår efter jobbet var det glöggkväll med några tjejer från jobbet, Marie hade bjudit in och vilken kväll hon hade fixat, underbert gott och mysigt! Tyvär så hakade jag inte på ut i dansvimmlet utan for hem till mitt hjärta.. Blev en sån tråkig helg för oss då jag jobbat helgen och han bara är hemma på helgerna och nästa helg kommer han stanna kvar för att jobba in några dagar under jul..jag kommer inte träffa hjärtat förrens måndag/tisdag innan jul :-(.

I morgon börjar en ny kurs, hopppas den är inspirerande!=)
Nu skall ja goa med karln i mitt liv innan plikten kallar, eller kallet=)?hahaa

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag har utmanat dig.