BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 december 2008

Hej, hej då...Sverige!?

Jobbade igår och jag älskar det!
Ibland är det så roligt att jag inte vill gå hem...=) hmm ja jag vet att jag är knäpp:D
Nu är det såhär, jag känner mig less..Vill bort bort från Sverige jag vill ligga i en solstol, äta god mat, se solen, känna de fantastiska lukterna, känna smaken av hav på läpparna och saltet i ögonen!! Två år av skolan har gått och nu är det bara ett kvar men klara jag av att vänta tills dess..?? Vill ta en sista minuten, spelar ingen roll om det blir Turkiet isället för Thailand eller Indien bara jag kommer ut i världen.
Ibland kan jag känna att jag inte utvecklas något att man står och trampar på samma ställe, men hur mer skall man kunna utvecklas när man studerar..?Ja säg det!
Men jag saknar världen jag vill ut och se, känna de fantastiska lukterna!!! ahh ge mig en resa i julklapp!!=)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Nu har jag hittat hit, vilken fin blogg du har!
Vi ses!