BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 december 2008

Frågor..

1.Var hittade du dessa frågor? På Tessan O:s blogg
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa- Sollefteå. Mamma- Östersund.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Måste vara antivirus
4. Vilken är din favoritrestaurang? Samurai = Sushi
5. När badade du i en pool senast? snyft..3 år sedan..ahh måste bort från sverige
6. Har du varit med i någon skolpjäs? vet inte men det har jag säkert..ahh joo det har jag!
7. Hur många barn vill du ha? Svårt, men inte för många då jag vill ha tid till mina barn.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Rapp
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej.
10. Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6,8,ok ja några till.
12. Har du busringt någon gång? Haha dumm fråga det gör ju alla..Kan hända att jag gjort det för inte allt för länge sedan, men det glömmer vi.=)
13. Har du fått felparkeringsböter? ja, 1200kr stod på besökspark en gång..aldrig mer!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig i livet
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? hmm ha rinte tagit mig så långt bort men kanske Kroatien eller Turkiet vet inte vilket av de som ligger längst bort.
16. Har du en egen trädgård? Beror på vad som menas med det, har ju någon rosenbuske som sköter sig själv=)
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? gillar inte tecknat.
18. Kan du alla orden i nationalsången? hmm ibland
19. Badkar eller duschkabin? Badkar.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Wedding Date, han är ju sååå snygg!
21. Favoritpizza? Vitlök, tomat, allt grönt och ädelost på=P
22. Chips eller popcorn? Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? läppsyl eller läppglans, blankt eller lite rött.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Varje gång man skall ut, på och av med kläder. Går framför spegeln..ahh jobbigt!=)
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Med Jenny och Kicki på Paus. Vi åt panninis.
28. Favoritchoklad? MÖRK choklad, annars är det inte choklad utan bara socker..
29. När röstade du senast? Till förra valet.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Augusti kanske.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
32. Är du bra på matlagning? Nej.
33. Klarar du att tanka själv? Ehh ja..
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
35. Pepsi eller Coca Cola? Cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Beror på avd som menas med uniform. Jag obbar ju inom vården och måste ha de vita kläderna på mig.
37. Vad var det senaste du handlade? Grahamsmjöl, margarin.
38. Har du kräkts offentligt? Ursch, tyvär ja.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken har ja, så då kan jag gärna ta lite pengar=)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja.
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, 118118.Men väldigt sällan
42. Kan man vara vän med sitt ex? Beror väl på hur det tog slut.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? För någon dag sedan då jag jobbar där.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Normlat tror ja..
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? -Hej, du har kommit till Nathalie...Standarn medelande.
46. Vad har du i din väska? Böcker och återigen böcker. En tom plånbok, mobilen, nycklar m.m
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänder tycker jag är ganska skönt :P
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag kommit en bra bit på den individuella redovisningen som skall vara klar tills tisdag=)

OK nu har jag svarat på dessa frågor, så nu är det er tur.Vill läsa lite om er också=)

0 kommentarer: