BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 december 2009

Sthlm

Måndagen är här och vilken helg jag haft. Var ledig torsdag då jag hade sovdag efter min "jobb" natt. Ulf hade köpt lite vin och tacos , så vi myste hela torsdagkvällen framför tv.n. På fredag morgon åkte vi mot Sthlm för att titta på In Flames som spelade i Hovet. Mkt folk var det och de var riktigt bra! Bodde på (enligt mig) lyxhotell:) Oo vilket badrum, jag hade gärna flyttat in för ett tag, bada i det fina badrummet:)
Lördagen åkte vi ut till Lynn o Rogga, fikade och myste på liten Milton! Älskade lillen.
Idag har jag varit Ulfs hemma fru..haha...Trättat och städat..ganska skönt att små pyssla under en dag alldeles för sig själv :)
Nu börjar jag faktiskt längta efter mitt nya hem och efter en lön!:)

Puss

0 kommentarer: