BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2 december 2009

Hinner ni med?

Jag bloggar hårt nu...haha..Jasså inte!?=)
Dax för lite uppdatering nu kanske, kanske.
Förra helgen åkte vi till Åre på Holiday club och badade och bastade massor, underbart skönt. Nästa gång blir det hedliga relaxen på storsjöbadet, vilket är fantastiskt skönt och fräscht, och kostar bara 150 kr.Kvällen när vi rullade hem till Ösd igen mötte vi upp några godingar och åt pizza på Volus(stavas?)Sen blev det hyrfilm, godis hemma i soffan med min kärlek.
Söndag, var det fösta advent..åkte hem till mamma på lite fika innan vi åkte till Bräcke för att kolla in den gigantiska marknaden..haha..Röstade på lucia och Ulf köpte århundrades dyraste kolbulle..PÅ kvällen, till Ulfs föräldrar på skinkmackor och filmtittade på Pricken, vilket var en skolpjäs som Ulf var med i när han gick i 3:an..underbart söt:)
Veckan har rullat på..praktik och lugn.

Har nog världens bästa pojkvän, igår bäddade han ned mig i soffan med massor av filtar, lagade mina skor, serverade mig päronsplit, värmde riskudden, gav mig handmassage i säkert en halvtimma och satte på bastun till frusen Natta. Senare var det desperate med popcorn och julmust! - Alltså en underbar tisdag eftermiddag och kväll. Älskade du

Bilden är inte den bästa men vi hade i alla fall kul en sommarnatt:)

0 kommentarer: