BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 december 2009

Allvaret närmar sig..

Hej och hå vilken slapp helg.. Men mkt skönt!
Det är 39 dagar kvar tills examen..Härligt, tre år som passerat väldigt snabbt..
Har anmält mig till examensdagen nu som går av stapeln den 15 jan. Frukost på stocketitt, kyrka och fotografering. Avslutningsmiddag med klassen den 7 Jan på Brunis:) Snart är det verkliga livet igång, och fasen vad skönt det skall bli..Håller mina tummar nu så de blir blåa..Snart bara en vecka kvar tills jag får reda på hur det blir med min närmsta framtid!
Letar lgh också..går väl inte så snabbt men än så länge har jag ju bostad;) Ringde på en jätte fin lgh nu i veckan men icke... Hoppas få flytta till våren in i en ny och härlig lgh inne i stan:)
Hade halvtidsbedömning i torsdags och det gick jätte bra, så roligt att få lite peppning såhär innan allvaret slår till;)

Snälla snälla tomten jag önskar mig att min Mali flyttar till Ösd:)

Puss

2 kommentarer:

Emma sa...

Du är så duktig, jag hoppas att du kommer till oss och jobbar som ssk :-)

mali sa...

hoppas tomten är snäll i år :)