BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 17 december 2009

Blomman, pepparkakor och fika!

Torsdag och snart var det helg igen..:D Känner mig blek och grå, skulle behöva lite färg. Träffade Emma som jag är kontakt kompis till igår, vi bakade pepparkakor..Känner mig nästan lite dålig som kvinna att jag köpte degen. Ulfs syster är en riktig hemma fru och bakar sina egna Gooda pepparkakor. Men jag får dock lite mer tid till annat ist då..:)Igår fick jag påhälsning av Malin min blomma, vi tjattrade och gick sedan till Tages för att fika och tjattra lite till.. haahaa vad skulle jag göra utan dig? Du är vettig och gör mig glad.. Skrattar gör jag som bäst med du. 10-points..hahahaha!:D
Ikväll skall fina Sophie komma hit och fika med mig, det blir mysigt alldeles för länge sedan nu!

Har idag redovisat den omtalade C-uppsatsen, som det är så mycket stå hej omkring(förstår inte riktigt varför!?), skönt att ha det klart. Det innebär också att jag är närmare mitt mål: - Sjuksköterska. 29 dagar kvar och 7 arbetspass kvar på praktiken. Känns tråkigt att sluta, tycker det varit riktigt roligt och trivds väldigt bra!

I morgon skall jag kramas.

puss

0 kommentarer: