BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 10 december 2009

Hej hopp så var det torsdag!

Denna vecka har bara sprungit iväg..Måndag jobbade jag kväll, Tisdag hade jag besök av två fina, Marie och Elina! Sen var det säsongsavslutning på Desperate, bästa programmet ;)
Onsdag var jag hemma och sov för att ladda upp för jobb natt.. Var upp på skolan och lämnade in ännu ett ex av C-uppsatsen. träffade Malin på stan..! Emma kom sedan förbi så vi drack lite glögg och åt pepparkakor..
Nu sitter jag här på praktiken och de drygaste timmarna har börjat..huvva..Hoppas att de rusar iväg! Åker till mitt hjärta nu på morgonen.."Sover bättre där, då jag kan lukta på Ulfs kudde";) hihii.. Fisen har lovat mig vin och kex, så hoppas på det då..:P

Hoppas ni sover gott alla fina!

Puss

0 kommentarer: