BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 31 december 2009

Happy new year 2009/2010















Vilket år detta har varit, har hänt så himla mkt i mitt liv.. Detta har varit året då jag verkligen har prövats som människa..jag har känt att jag levt både på gott och ont.
Kärleken mellan mig och Martin tog slut efter 6½år..Flyttade från vår 3:a in till lilla student lyan.Hade aldrig i mitt vuxna liv bott helt själv, mina vingar gick sönder och vännerna har som aldrig mer betytt så mkt..
Träffade den nya kärleken, den otroligt snygga busschauffören som tog hela mig med storm..pratade konstant om honom, vad kunde han heta? Björn..haha stackars Mali och Lynn som fick uthärda alla samtal.. Kärleken med den snygge Ulf blev inte en dans på rosor, vad vi hållt på;) haha..Så den stora kärleken med finisen tog slut.
Tiden med skolan har varit tuff med läkemedelstentor, VTM-tentan samt C-uppsats och nu är allt klart, den 15 jan blir jag klar ssk..helt fantastiskt..:D
I sommras åkte jag och några av de finaste jag känner till utomlands, Turkey here we come. och fasen var roligt vi hade det..Det var det bästa jag någonsin gjort..När livet har varit tungt har jag bara gått in på mappen turkiet och kollat in alla bilder och jag blir så glad- Tack mina finaste för resan!!

Vingarna har inte orkat flyga mig detta år..Mina vänner har verkligen funnits för mig och jag är så lyckligt lottad för att ha dessa underbara vänner i mitt liv.. Utan er vore jag ingenting! Älskar er mina fina pinglor!
Love/Puss

0 kommentarer: