BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 oktober 2009

Uttråkad, fattig och Opponentskap!

Fick erbjudan att åka till Tallin, vad trevligt tänkte jag..Men nu blir det inte någon dans på båten..Det var ju synd!Jag vill göra ngt, Åre, Sthlm..men det får ju inte kosta så mkt..Några förslag?
Tänk om man kunde få vinna pengar på lotto..hur underbart hade inte det varit? Jag känner mig fattig..ursch för dessa jädra Aktier..:(

Ikväll skall jag mysa upp hemma hos Marie då Jessica kommer till staden, vi skall laga oss lite middag och tjattra precis i vanlig kvninnlig ordning ;)

Helgen kommer att bli mkt lugn..jobbar nämligen fredag/lördag kväll.
Längar tills 21.30 lördag då får jag mysa med en efterlängtad snygging! ;)

Vi har opponentskap idag på våra halvfärdiga C-uppsatser, vi har ännu inte blivit opponerad på, spännande.. Hoppas det går bra:)
- Tänk vår C-uppsats är snart klar den 27 oktober skall vi gå upp med den, det är exakt två veckor..shiiit vad tiden har rusat iväg!

0 kommentarer: