BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 18 oktober 2009

Jädra mage!

Jag har haft/har så ont i min mage..Vaknade i natt av att jag hade så ont i magen..när man gråter och kräks av smärta då gör det ont.. Ursch! har fortfarande ont men det är bättre..Är så konstigt vet inte var det kan vara? Hade samma smärta i magen i sommras..hoppas "magontet" inte kommer tillbaka ngt mer! :(

Nina: - Hackås, kärlek, 9 mån besök på BB för trillingar..haahaa..Du är ju bra skön du:)
Jag tror att jag har världens sötaste kusin, Nomi. Hon är ju bara för go och underbar!

Lagar Paj till middag, tråkigt att laga mat till sig själv..Men det blir många matlådor, det är ju bra!
Ikväll är det mys, hos en vän som verkligen står mig mkt nära, Malin min Blomma!:)

Denna vecka kommer verkligen bli spännande..Nervös, men kul!

0 kommentarer: