BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 7 oktober 2009

Snö, peppning,psykisktstörd och en stor tårtbit!

Vilken underbar dag det är, solen skiner och det är friskt ute, det ligger till o med snö på backen..:) Har varit ute på promenad med Jenny och hundarna nu på förmiddagen.. Påvägen tillbaka gick jag själv och mötte en vän som jag umgåtts med för länge sedan..Vänner till mig och Martin men har bara talat med henne någon gång efter "vi" gick ifrån varandra. Det kändes så roligt att träffa henne, underbar människa..Hon gav mig glädje idag, verkar inte som om det behövs så mkt..ett litet samtal på gångvägen och sedan kände jag mig som en ny människa igen, - Tack Pernilla!:)

Ned, upp och ned igen..upp igen blir man inte psykiskt störd av detta så går nog livet galant..hehe!

Igår var det DESPERATE, men givetvis blev det fel på kanal5 så inte blev det något DESPERATE heller.. Säsongstart och allt!Blev mys i Maries soffa, hon bjöd på fruktsallad med grädde..det är bra med massa gott just nu!

I morse kl 8.00 sprang jag in på Kvantum och köpte en tårta till mig och Jenny, älskar frystårtorna..och idag behöver jag en stor bit! Yummie:)

Naj, naj Natta nu är det dax att fokusera igen..C-uppstats!

0 kommentarer: