BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 oktober 2009

Fondue, ljus och "fylla"..?!

Jag är verkligen en lyckans ost tror jag!
Igår var jag hos Blomman o Kärlekspojken vi lagade middag, inte vilken middag som helst, utan Fondue..det var det godaste jag ätiti på mkt länge. Älskar när köttet är mört med massa köttsaft och det var det igår..Mumms. Grabbarna undrade om ja, Malin och Annica hade blivit på fyllan av Fondue såsen då den bestod av en flaska rötjut, vatten och buljong..Haha..fasen vad roligt jag har med er två.. haha..
Annica hade gjort ett super fint fotoalbum till Peter..så kul att titta i, många skratt:)
Hade sällskap hela vägen hem i mörkret, hatar att gå genom skogen från Mjälle och till mig..mkt skog och så mörkt!

Ikväll kanske jag/vi får se honom, det romantiske åt Lollan..:) Är så glad för din skull min fina:)
Längtar såå till helgen, för då skall jag sova ut..Oohh vad jag skall sova, sista rycket i morgon, på mitt älskade jobb sen är det helg!


" Tuudeluu Tinaaa"....hahaha..

0 kommentarer: