BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 april 2009

Woollaa

Onsdag heela dagen..seg som tusan i morse..Jenny och väckte miig vilket var tur..!=) Hade tid på HC idag så det vart ingen föreläsning för min del..hoppas jag inte missade väldigt mkt..Så denna vecka har varit otroligt soft faktiskt..haha inte bra..! Skolan några timmar i måndags sen har jag glassat runt..! Trotts en lugn vecka så har den varit en jobbig vecka men, "efter regn kommer solsken"
Åker upp till Gäddede i eftermiddag med min vän Therese och hennes mamma..var så länge sedan jag träffade min "syster"..vi har verkligen känt varandra heela livet..även när vi var i magen på våra mödrar..!:D
Nu blir det packa av, fika lite, och in till stan och se snygg ut..haha!
Glad påsk och puss på er alla fina!:D
----

Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,

Men det kan du ej förstå…

0 kommentarer: