BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 2 april 2009

Tröttis..

Har bakat en liten kaka tills i morgon när pappsen och Olivia kommer!
Skall hämta min säng och lite andra grejor i stugan..Har sovit i min soffa i sex veckor så min säng är väldigt efterlängtad...:D

Känner mig så trött och psykiskt utmattad..fyy nära till gråten tillåmed..!:S
Maoui och ikväll testflyttat till världens bästa Sofia o Jonas..Hoppas det kommer gå bra..Känner mig inte ha tid med Maoui då jag nästan aldrig är hemma med honom och han är ju såå gossjuk..vilket jag är också men uppfyller inte hans sociala behov..:( Såå tråkigt min älskade gubbe...!

Saknar en vän...kommer ned snart Joel var så säker !=)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad trist att kissen flyttar! Men bra att han kommer till ett bra hem, det e ju aldrig kul att känna att man inte har tid! Massa kramar till dej, vännen!