BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 21 april 2009

Solsugen..

Jag bara räknar och räknar och räknar..jaa hela tiden känns det som..Huff vi har så mkt att göra på skolan också men just nu prioriterar jag denna omtenta stort... Måste börja skriva projektplanen men Jenny, sen måste jag börja plugga till tentan som vi har i juni..:S ursch..omtenta på lördag i lmberäkning, em består av plugg med projektplanen..sen söndag skall jag jobba dag sen kolla på en gammal tenta till VTM-tentan..!ojoj..hinner jag med allt? Är så less på skolan just nu..vill bara sluta plugga, börja jobba och leva livet..


Åker utomlands i aug, jag längtar såå otroligt mkt, sista minuten blir det men vi funderar på Grekland och hoppas det finns plats för 4 sol sugna brudar!:D ahh underbart med miljöombyte och solsken, god mat!
Dricker absolut Marie drink och Mali är väldans sugen..men på mig eller drinken?haha

Helgen fick mig att känna mig glad igen och uppskattad..vilket var behövligt då jag kännt mig liten och svag.

1 kommentarer:

mali sa...

Det är dig jag är sugen på... helt klart! :D