BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 april 2009

Granskar...

Dålig uppdatering tror jag visst, men jag har varken ork eller lust att skriva något..Händer ju inte såå mkt i livet precis..
Är ootroligt skolless så jag blir galen..är jobbigt att vara så less..well well - Efter regn kommer solsken:D


Sitter hos Jenny och granskar artiklar..huff..men flitiga är vi i alla fall.. har granskat två st och en gick igenom..nu skall vi granska två till sen får det vara bra med granskning för denna dag..
Har till middag ätit blomkålsmos med stark kycklingkorv..det var såå gott..så det tycker jag verkligen ni bör testa!=)


Skulle träffa min Mali ikväll men blev dock inte så..:(

Längtar tills Torsdag då är det grillning och kalas hos M o P..skall bli took kul=)

Neheep nu åter till den vetenskapliga skiten....

1 kommentarer:

Emma sa...

Hoppas det känns bättre snart...ibland är man sååå less men det blir ju bättre som tur är.

Blomkålsmos är ju supergott :)