BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 6 april 2009

----

Hittade frågor hos Mali...
Hur känner du dig just nu?
Glad..Just skrattat en massa men Jenny...:D
Vem är den roligaste människan du känner?
Inte något speciell..mina vänner är de roligaste jag vet..annars hade de ju inte varit mina vänner.. Jocke W är en partyhöjare och en människa som alltid får en att skratta!
Gillar du att slåss?
Gillar gör jag absolut inte men behövs det så behövs det!Men bör ju inte missbrukas..Man slår inte på människor som redan ligger..!
Sparare eller slösare?
Är nog både ok..
Din drömväska?
Men herre gud bryr mig inte ett dugg!
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Sjunger och pratar med LillA
Ditt favorit svärord?
Förbannat.. Åhh fy faaan!
Pålägg som gäller?
Det som finns hemma, ost, mese, skinka, salami..
Tatueringar, piercingar?
Två tatueringar.
Vad känner du för distansförhållande?
beror väl på..Är påfrestade och absolut inget man bör sträva efter, jobbigt! Livet skall man dela med någon och inte vara ifrån varandra, livet är för kort för det!
Gillar du att vara själv?
Jag kan tycka att det är väldigt skönt och behöver det med jämna mellanrum..Men älskar att vara med nära och kära, men tror att själv behöver man vara för att få distans till livet!=)
Har du dejtat någon miljadär någon gång?
Näe..men kanske kan bli!:P. haha..
Vad tycker du om droger?
Skapar katastrofala livsöden.

1 kommentarer:

malin sa...

wii frågor och svar.. va fint :)