BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 februari 2010

Pssst..onödigt skojj=)

Jag har fått en award av en av de finaste vännerna Sophie!

Detta innebär…

… lägg in awarden på din blogg
… länka personen du fått den av
… berätta sju intressanta saker om dig själv
… välj sju stycken nya att ge awarden till
… länka till dessa sju i detta inlägg
… skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dom fått awarden


Sju intressanta saker om mig:

1. Jag har en svaghet för män med hår på bröstet... finns det något manligare?;)

2. Jag har tre mål i livet, Sjuksköterska, check. Taxichaufför, samt Polis.

3. Född och uppvuxen i Gäddede, dock blev jag ingen Gäddede tös. Känner mig mer hemma i Ösd men tror jag är en perfekt blandning mellan stadstjej och bondtös..

4. Har en svaghet för iste, ögonbrynsmålning, poliser, orgasmer(drinken;)), plazas 90-talsgolv, dans, underkläder, skotrar, köra bil, chailatte och tjejpolarna!

5. Jag hatar när det är stökigt hemma, allt skall stå på sin plats och det skall vara ordning och reda.

6. Skulle kunna tänka mig och flytta utomlands och bo för något år/några, då jag älskar värme och olika kulturer.

7. Ogillar verkligen mitt ytliga blodkärl vid ögat!

Nu ger jag denna Award vidare till följande sju människor Mali, Jenny, Sofia, Linda, Therese O, Madde, Emma

0 kommentarer: