BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 februari 2010

Operation and sex and the city!

Torsdag och har varit sjukskriven sedan i måndags..För er som inte hänger med så opererade jag bort min blindtarm i lördags kväll..Oo den gjorde ont kan jag lova.. Har alltid haft lite problem med min mage men sista tiden lite mer än vanligt, har haft så himla ont.. Men nu vet jag att det har varit blidtarmen som varit boven.. Härligt att den nu är borta men istället får jag mig ett ärr på magen vilken var mindre roligt... Det är märkligt..för i lördags efter middag så hade jag gjort vad som helst för att kirg. skulle skära upp hela magen för att se vad det onda var...ursch!

Efter krisen i landstinget är nu min framtid osäker mer än tidigare.. känns tungt då jag inte vet hur mkt jag skall få jobba och om det blir jobb i sommar..Jag är inte berättigad till A-kassa och inte heller alfakassa(måste jobba 80 timmar i mån)..Men det löser sig säkert..får börja skaffa ungar på löpande band;)


Skulle idag fiska och mysa ute i naturen med massor av mat och babbel med brudarna men hepp vädret var lite för kallt för att sätta sig på isen och pimpla:(

Har sett en jädra massa Sex and the City avsnitt och shit , tror att nu flyttar Natta till Manhattan och lever loppan!

Over and out, bye bye!

0 kommentarer: