BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 25 februari 2010

......

Tiden springer iväg..Nu har jag snart varit sjukskriven mina två veckor..Och snacka om att inte ha gjort något! Jag börjar längta rätt mkt till mitt jobb.. Jag älskar arbetet som sjuksköterska men älskar INTE lönen, arbetstiderna, den dåliga feed back man får från det underbara jämtlands läns landsting. Tycker inte om dem.

Har haft kalas fria(alkohol) 6 veckor och det har varit så skönt..Inget kalas, inga utgång..men nu börjar det rycka i lite tokheter och framför allt DANS! Blev bara många erbjudanedn denna helg..hmm!? Eller rättare sagt lördag..någon som är danssugen på fredag kanske?:)

Jag har en rätt klar bild på hur jag är som människa och kvinna men har blivit överraskad över nya sidor som jag har.. Livet är inte en dans på rosor och jag är ledsen för det denna gång!

Love.

0 kommentarer: