BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 6 oktober 2008

Stugan,ligger varmt om hjärtat


Bjuder på lite bilder på vår stuga.
Har denna sommar målat om ute då stugan tidigare var dalablå. Har bytt tak, men här på bilderna är det inte klart. Var tidigare gammal plåt som nu är utbytt till tegeltak.
Helgen som var så rev jag ned tapeterna i vårt sovrum så på torsdag kväll när jag kommer till stugan skall det bli takmålning och fredag/lördag tapetsera om:) Kommer att lägga ut bilder på det efter renoveringen är fullgjord..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var har ni stugan? =)

Natta sa...

Stugan ligger ca 4 mil från stan mot s.svall:)

Anonym sa...

Gud vad fin stuga ni har! längtar tills jag ska dit. :D
Saknar dig. jag behöver lite nathalie! KRAM

Unknown sa...

Hallå!
Guud va fin stugan är! Mysigt! Och välkommen till bloggträsket! :-)
Kraaama!

Anonym sa...

hallå, jaså du bloggar fan va skoj!
jag vill komma och supa istugan igen fixa de här nu ;) du vet vad som gäller singel tjejer till christer -HAHA! kram