BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 oktober 2008

Ljust och fint!

Helgen började redan i torsdags då jag och Sigge for till stugan. Hade inhandlat material för att renovera upp sovrummet i stugan. Torsdag kväll j'vlas jag med bokhyllan samt sängen som skall ut allt blir så svårt när man är själv. Börjar spackla och slippa, hinner även med att ljus/vit betsa taket. Ahh det var otroligt bra!:-)
Fredag börjar jag med att måla tre av fyra väggar vita. Sedan tepetserar ja den fjärde väggen i en ljus grå tapet med silver och vitt i såå fint!! Sovrummet vart så fint ville inte sluta vara där inne:)
Nu skall det inhandlas vitlackade golvlister sen är det helt klart:)
Hann även att måla sängarna i gästrummet och oj vad det lilla gjorde mycket! Det blir såå fint! Givetvis så glömde jag kameran så det blev inga kort tagna!!

Igår hade vi tjej kväll, Jag, Malin, Louise, Elina och Marie - Hade sjukt kul hela kvällen. Var hem till Malin och hennes karl och de små vovvarna där det vankades Malin drink.. Sedan drog vi in till stan, till Elina. Senare gjorde vi stan osäker, och G3 blev det! ahhaa ja en heltsjuk kväll/natt, rikigt kul!
Nu skall jag mysa med hjärtat vid tv:n! Hoppas ni haft en bra helg!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att se hur det blev!!! //Jenny