BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 6 oktober 2008

Mörkt..Nu är hösten här!

Då var det måndag igen...Tycker oftas att måndagar är ok men inte när man skall kliva upp kl 05.00, ingen frukost- hårdbröd.Var inte mycket annat skafferiet bjöd på:( Sen sätta sig på cykeln och dra iväg i mörkret..När man kliver upp den tiden så känns det verkligten som om det bara är jag i hela världen som klivit upp.. Men när jag sedan hade cyklat mig varm så var det grymt skönt, så friskt så när jag var framme ville jag inte gå in i stället:)hihi...
04.30 For Hjärtat till S.svall för att jobba,och kommer inte hem förren på torsdag..Blir så ensamt hemma , sängen blir för stor, ingen att prata med och ingen att kramas i soffan med heller! Man känner hur snabbt det går tills man tar varandra för givet, så trots ensamheten så tror jag det är nyttigt ibland!


Var i stugan i helgen. Lördag fixade vi med taket, och pysslade på lite..Kvällen tillbringade vi hos kära vänner. V hade gjort en väldigt god köttfärspaj..Mycket trevligt.
Söndag var det kalas hos en nära väns son som fyllt 8 år, sen iväg till Lit på middag för att fira lille bror P som fyllt 13 år..såå full rulle som vanligt:)

0 kommentarer: