BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 mars 2010

Kärlek till kärleken och arbetande arbetslös ssk.

Helt plötsligt blev det så mkt att göra..Jag har jobbar så mkt att jag inte hinner med att vara arbetslös..?! Hmm jaa en massa papper blir det och i morgon ser det ut som jag är ledig och då måste jag fixa alla papper så jag får bort dem..måste på arbetsförmedlingen..Träffa min kontakt kompis..städa samt tvätta! Skulle vilja åka till min finaste men det hinns inte..

Nu börjar det närma sig flytt..skall bli roligt med lite annat..Ulf har nu sagt upp sig och kommer till ösd, jag känner mig så glad! Vi har i alla fall fixat världens billigaste lgh, 1000 kr var haha underbart!- Tack Evelina!

Nej nu skall jag dra mig mot jobbet och få lite frisk luft innan!

p.s Jag älskar dig.

love

0 kommentarer: