BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 23 mars 2010

här händer det..

Gud så besviken jag blev, panik ursch! Men nu har det ordnat sig till det allra bästa..Känns faktiskt riktigt roligt. Jag längtar så tills på måndag :D
Förra sommaren var helt klart den bästa i hela mitt liv men denna sommar verkar kunna bli helt underbar! Vi skall på kalas i södra sverige, Jenny o Marcus gifter sig och jag får jobba minst 80% som sjuksköterska hela sommaren:)

Jag och Ulf skall trängas i lilla lgh på 30 kvm till hösten..haha!
Sexton dagar kvar till vi flyttar in i den "stora" lgh..Det känns helt overkligt och läskigt underbart!

Håll tummarna för mig på torsdag samt fredag! ;)

I morgon fyller en vis Marie år, frukost på Törnes och kalas på lördag! YiHaa

Kärlek

1 kommentarer:

Emma sa...

Ska du vara på elvan? Hoppas det!