BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 9 september 2009

Dö trist och sug på Bugg!

Tiden är inne och vi har börjar på med vår C-uppsats..Jag tycker det är dö tråkigt och vill inget annat än det skall bli klart..
Det är ca tre veckor sedan jag jobbade och fasen jag längtar redan tillbaka...har ingen lust att sitta i skolbänken..vill jobba!!!Väntar bara på telefonsamtalet....:D
Jag har en sådan lust att göra något..Jenny hon far och flänger som en dåre på Gymmet..jag vill också hitta på något..Jag vill DANSA..BUGGA, men vill inte åka själv!!- Såå känner du dig sugen?=)
Har börjat som kontaktkompis igen..förra veckan var vi på dans för handikappade..haha och jaa vilken lycka för dem att få dansa och träffa andra..! Denna vecka skall jag och Emma softa hemma hos henne med film vilken skall bli super mysigt!Hon är verkligen en jätte bra tjej, rolig, trevlig och lättsam!
Längar såå tills i morgon då blir det storsjöbadet för hela slanten, jag, Jenny och barnen=)

0 kommentarer: