BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 15 september 2009

"C-uppsats livet"

Då var det tisdag och det känns som om varje dag ser precis ut som den andre..alltså skit tråkigt..! Känns i alla fall som det går rätt bra för mig och Jenny med C-uppsatsen..Skall dock träffa "vår" handledare i morgon för att stämma av och få hjälp och tips..Det är vårt första möte med henne så det skall bli spännande att höra vad hon tycker..Hopppas vi får bra tips så vi kan spurta på lite av slutet på denna vecka! Mitt liv känns som det just nu bara handlar om C-uppsats, C-uppsats, C-uppsats, C-uppsats!!
Ikväll blir det middag med några av flickorna, skall bli mysigt. Värdinnan (jag) skall bjuda på makaronilåda med ädelost, skinka och broccoli! Så med andra ord ikväll kommer inte mitt liv bestå av C-uppsats utan babbel och skratt, like always!
Gårdagskvällen tillbringade jag o mamma hos världens bästa Nina o Peter med liten Nomi!
Tycker om er alla otroligt mkt, älskar att sitta hemma hos er och bara prata,prata, prata och PRATA..tror vi är väldigt bra på det ;-)
-Jag tänker alldeles för mycket!-

0 kommentarer: