BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 21 juni 2009

Uppdatering..

Finisen på kalas i Gimdalen hos H o C med familj, rikigt trevlig kväll..Massooooor av vin, god mat ..var till o med fin väder..så skönt=) Sommaren har bara börjat...=)Här spelas det spel för fulla muggar, Ulf och Henrik!
En glad Henrik
Vackra Caroline
Lill Nomi på midsommarafton..Hon har en fin ny midsommar klänning på sig!Natta har fått massor av Nomi pussar hela helgen!:D




Midsommar firande på Stocketitt..Lillebror Peo på Stocketitt..snyggemannen min!:)

Och Natta själv som jobbat heeeela helgen..Men pengar har det blivit..Har varit en lugn midsommar för mig..vilket har varit skönt! Hade mitt midsommar firande i onsdags i Gimdalen och Ooo vilken kväll:D

I morgon är jag ledig efter mina 10 dagar..Skönt men har istället samlat på sig en del skit i lgh så det finns att göra..:) Well well...grillning i morgon eftermiddag med Foppa och Lollan..Djaaam Djaam Djaaam!!










0 kommentarer: