BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 juni 2009

Solen är borta men det går ändå...=)

Jag har bara myst i en vecka..
Tillbringat mina lediga dagar hos Finis..Kan det bli bättre? (Tror nog inte det;)).
Varje morgon jag vaknat har jag hoppats på sool...men tror ni.?? Det har regnat sedan i onsdags??why.? kanske för att det har varit min lediga vecka?? Haha fast jag har fått vila och bara varit såå sooolen har jag klarat mig utan!:)

Nu har sommaren verkligen rullat på...Mali har börjat inskolningen, det skall bli kul att ha Malin i samma stad, och på samma jobb i sommar!
Ikväll har jag ätit tacos och babblat med två av de finaste Mali o Marie..tryckte även lite glass och kollade på Desperate..
Jag tror det kommer bli en toppen sommar...Alla vänner är nästan här och .....!

Hej hopp plast snopp!P & k

0 kommentarer: