BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 4 maj 2009

Super duper..

Vilken helg det varit..Torsdagen/Valborg firades hos Malin o Peter..Det grillades, tjattrades och tittade på majbrasa..Vid majbrasan bjöds det även på dricka, vilken lyx och vad trevligt ;D
Vi avslutade kvällen med att åka och svänga våra lurviga på Plaza..Natta dansade ett steg fram och två bak.haha!
Träffade en som var min granne, trevligt=)
Fredagen var så skön, låg hemma i soffan med Elina och svullade massor med mackor och godis till världens tjejfilm..jag som även var en aningen trött..råkade somna exantal gånger=) Sorry Elina:D
Lördagen var jag med U, fikade och myste i solen hela dagen..kvällen bestod av grillning och med Sofias och hennes vänner.. såå gott och trevligt!!
Sen bar det av emot dansgalan i Nälden..Nykter och städad..så skönt att kvällen bara bestod av vatten mellan danserna..Fick även leka Karl ett tag då grannen var på sin andra dans någonsin..haha men det gick ju rikigt bra emot slutet=)Något trött när jag somnade runt 04.30 tiden men vilken dag!!!
Söndag morgon hämtade Jenny mig för lite plugg..Natta själv var vääldigt trött och förkastade en massa..Som tur bjöd Z hem oss på Kaffe på em, vilket var räddning..Sen kom U och det blev middag, bio och mys!

Tack för en toppen helg, verkligen! Ohh.=)

0 kommentarer: