BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 20 maj 2009

Liv i hjärtat o själen!

Hjärtat slår som aldrig förr..jag är så levande som man kan bli!
Jag har nog aldrig känt mig så glad och fylld av liv...Livet har verkligen förändrats, det är så konstigt hur livet bara rullar på med alla rutiner och måsten som byggs upp..! Jag hann tydligen aldrig tänka på vad jag ville med mitt liv..Hinner DU tänka på dig själv och lyssna på vad du vill..!? Jag tror att de flesta av oss har för mkt vardag i livet..för mkt rutiner!
Jag mår bäst av rutiner men livet måste fyllas av liv för att vi skall må bra..Livet är för kort!

Fredag blir en jobbig dag..jag skall ge bort mitt verk..där jag slitit och njutigt..Umgåtts med några av de finaste människorna jag känner..Alla har fullt upp och hinner inte träffas det man skulle vilja..(Saknar V m. familj).

.. är så lycklig över alla mina underfina!!
Tycker om dig Finis..!

2 kommentarer:

jenny sa...

åh herregud hon lever!!

Natta sa...

Hahah jaa det var på den nivån..:D Men när jag inte bloggar då lever jag ju..:D