BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 februari 2009

Snor/stips, gött?

Jag klarade min redvisning igår vilket vad toppen..=) Pop-tentan hämtade jag och hade ett fel på obstetrik delen ,fasen de ni ;) Kanske skall bli barnmorska??

Idag vankas det tenta för hela slanten..hahaa


Igår fikade jag semla med trevligt sällskap...myspys!


Träffade mamma o Mojbjoj, Nina o lill Nomi på 11:ans grill tryckte en burgare..Älskade familj..

Natta ger Nomi strips hon doppar i dippen äter lite sedan stoppar vi stripsen i näsan trycker upp den långt upp tar ut med lite snor på tittar och mumms slukar den..haha


Ikväll är jag bjuden till bästa Veronica med Jenny, kvällen består då av babbel, babbel och gotterier :-P
Lyckoönska mig för kanske finns en liten, liten mickrochans till en lyckad tenta:D