BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 februari 2009

Natt promenad!

Tenta igår och oj vilken fin omtenta det kommer bli=) Men det blir ju bra kommer lära mig ännu mera=)

Efter tenta åkte ja med Jenny hem och Marcus hade gjort tacopaj, super gott men lite stark..!;D

Sedan gick vi till en vän åt Jenny, mkt trevligt ja o Jenny pimplade lite gott rötjut och så babblade vi o babblade!..Avslutade kvällen med att går från Odensala - Valla det blir en bra bit det, och INTE särsklit smart mitt i natta men hade telefon kompis hela vägen hem!!!


Väntar på min vän från Bispgården som kommit hem och vi skall träffas på stan nu och babbla lite..Hr inte träffas sedan i sommras, sedan Yran tror jag bestämt!
Elin och Jag nyår 06/07?? kanske..

Åker sen bort, myys!



-Du jag har tjuvrökt!

- Va??Neeej..nej det har jag inte

- Va har du rökt?

- Haha ja jag har också tjuvrökt..

haha ni är ju roliga ni!